Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w sprawie zakupów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących


Kraków, dnia 10.08.2022r.
 

KOMUNIKAT
Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum
w sprawie zakupów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących

 

Szanowni Państwo,


informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129, z późn. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych UJ CM, w dniu 3.08.2022r. została zawarta umowa nr 141.2711.28.2022 z firmą:


JM DATA Sp. z o.o. Sp.k. ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa.


Zgodnie z Regulaminem określającym zasady i formy udzielania zamówień publicznych w UJ CM, jednostki prowadzące działalność statutową, zobowiązane są do dokonywania zakupu materiałów eksploatacyjnych wyłącznie na podstawie zawartej umowy. Dysponentom środków, których działalność finansowana jest ze źródeł zewnętrznych, w zakresie realizacji projektów badawczych, rozwojowych, eksperymentalnych oraz badań naukowych lub prac rozwojowych, zaleca się skorzystanie z dostaw towarów objętych niniejszą umową.


Zasady realizacji zakupu materiałów eksploatacyjnych przedstawiają się następująco:

  1. Zamówienia należy składać na adres mailowy: biuro@jmdata.pl od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. Ze strony Wykonawcy osobami do bieżącej współpracy będą: Tomasz Miłkowski, Mariusz Bakuła, Małgorzata Wójcikowska tel. 22 673 02 22.
  2. Dostępne do zakupu są zarówno oryginalne jak i zamienne materiały eksploatacyjne
    do wyboru przez użytkownika końcowego w zależności od potrzeb i posiadanego budżetu. Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na rodzaj zamawianego tonera przy składaniu zamówienia. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych, na które można składać zamówienie dostępny jest na stronie internetowej Działu Zaopatrzenia pod adresem: 
    http://www.dz.cm-uj.krakow.pl/strona-glowna/zakupy/zakupy-krajowe/materialy-eksploatacyjne-do-urzadzen-drukujacych-tonery-2 oraz w Bibliotece druków.
  3.  Firma JM DATA Sp. z o.o. Sp.k. zobowiązana jest do dostawy materiałów eksploatacyjnych do siedziby jednostki, która dokonała zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego.
  4. Firma dostarcza towar wraz z fakturą do poszczególnych jednostek, a upoważniony przez jednostkę pracownik sprawdza dostawę pod względem ilościowym, cenowym, jakościowym i potwierdza odbiór na fakturze.
  5. Opisaną fakturę należy niezwłocznie przekazać do Działu Zaopatrzenia.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień udzielają:   Pani Agnieszka Krawczyk pod nr tel. 12 433 27 51,

                                                                                             Pani Dominika Pasterczyk pod nr tel. 12 433 27 18.

 

 

Jednocześnie przypominamy, że faktury dotyczące zakupu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w opisie muszą zawierać informację o rodzaju sprzętu do jakiego będą używane, uzupełnioną o jeden z trzech numerów pozwalających na jego identyfikację tj.: numerem inwentarzowym, numerem dokumentu OT lub numerem fabrycznym urządzenia.

 

 


 Kierownik Działu Zaopatrzenia UJ CM

                                                                                        mgr Anna Szczekocka-Jarosz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  10.08.2022
 Jednostka:  Dział Organizacji i Promocji CM 
 Zamieścił:  Magdalena Swałtek 

Powrót