Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat nr 14 Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum z 3 września 2025 roku w sprawie: zasad zlecania tłumaczeń w Uniwersytecie Jagiellońskim - Collegium Medicum


137.020.69.2025

 

Komunikat nr 14

Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum

z 3 września 2025 roku

  

w sprawie:  zasad zlecania tłumaczeń w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum

 

 

 

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informuję, że Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum podpisał umowę z Biurem Tłumaczeń. Umowa obowiązuje do 31 grudnia 2025 r. Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski umów, dokumentów urzędowych, decyzji, dokumentów o charakterze zwykłym, zawartości stron internetowych oraz tłumaczenie przysięgłe dokumentów. Umowa nie dotyczy tłumaczenia książek, artykułów i innych publikacji, zleceń o charakterze stałym, ani zleceń, których realizację można przewidzieć i zaplanować z wyprzedzeniem.

Aby zlecić tłumaczenie należy przesłać tekst w formacie word do Działu Administracji na e-mail: administracja.cm@uj.edu.pl. Ostateczne decyzje  dotyczące realizacji tłumaczenia będą podejmowane przez Dyrektora Centrum Administracyjnego.

 

 

 

 

Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum

 

Ewa Klepacz-Zielińska





 Data aktualizacji:  04.09.2025
 Jednostka:  Dział Administracji 
 Zamieścił:  Magdalena Swałtek 

Powrót