137.020.69.2025
Komunikat nr 14
Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum
z 3 września 2025 roku
w sprawie: zasad zlecania tłumaczeń w Uniwersytecie Jagiellońskim – Collegium Medicum
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum podpisał umowę z Biurem Tłumaczeń. Umowa obowiązuje do 31 grudnia 2025 r. Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski i z języka angielskiego na język polski umów, dokumentów urzędowych, decyzji, dokumentów o charakterze zwykłym, zawartości stron internetowych oraz tłumaczenie przysięgłe dokumentów. Umowa nie dotyczy tłumaczenia książek, artykułów i innych publikacji, zleceń o charakterze stałym, ani zleceń, których realizację można przewidzieć i zaplanować z wyprzedzeniem.
Aby zlecić tłumaczenie należy przesłać tekst w formacie word do Działu Administracji na e-mail: administracja.cm@uj.edu.pl. Ostateczne decyzje dotyczące realizacji tłumaczenia będą podejmowane przez Dyrektora Centrum Administracyjnego.
Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum
Ewa Klepacz-Zielińska
| Data aktualizacji: | 04.09.2025 |
| Jednostka: | Dział Administracji |
| Zamieścił: | Magdalena Swałtek |