Ogłoszenie


wersja do wydruku

Rekrutacja uzupełniająca na kurs "Podstawy Dydaktyki Akademickiej" EDYCJA MARZEC, KWIECIEŃ 2025


Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza nabór na bezpłatny kurs metodyczno-dydaktyczny „PODSTAWY DYDAKTYKI AKADEMICKIEJ” dla kadry dydaktycznej UJ CM na wolne miejsca w terminach:

III. EDYCJA – MARZEC 2025

  • 3, 5 i 12 marzec 2025 r. godz. 08:30-13:15 (Grupa B) - 6 miejsc
  • 3, 5 i 13 marzec 2025 r. godz. 08:30-13:15 (Grupa C) - 7 miejsc

IV. EDYCJA – KWIECIEŃ 2025

  • 27 marzec, 3 i 8 kwiecień 2025 r.   godz. 08:30-13:15 (Grupa A) - 5 miejsc
  • 27 marzec, 3 i 10 kwiecień 2025 r. godz. 08:30-13:15 (Grupa B i C) - 11 miejsc

Uczestnikami kursu „Podstawy Dydaktyki Akademickiej” może być kadra dydaktyczna Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.

Warunkiem dopuszczenia do postępowania rekrutacyjnego jest wypełnienie oraz przesłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego wraz z akceptacją informacji o przetwarzaniu danych osobowych do dnia 16.02.2025 r.  

Link do formularza zgłoszeniowego: 
https://forms.office.com/e/JdCWDppC6K

Każda edycja kursu dydaktyki obejmuje maksymalnie 24 osoby. Każda z grup A, B i C po max 8 osób.

Z obowiązku uczestnictwa w kursie „Podstawy dydaktyki akademickiej” organizowanym przez CIEM CM zwolniona jest osoba, która ukończyła kurs równoważny, tj. jeden z niżej wymienionych kursów:

  • „Podstawy dydaktyki akademickiej - warsztaty Ars Docendi”
    Organizator: ARS DOCENDI Dział Rozwoju i Jakości Kształcenia Centrum Wsparcia Dydaktyki UJ.
  • „Kurs instruktorów z zakresu symulacji medycznej”
    Organizator: Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM.

Skan certyfikatu ukończenia równoważnego kursu należy przedłożyć na adres e-mail: ciem@cm-uj.krakow.pl

Szczegółowe informacje o kursie udziela Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej CM, tel. 12 347 69 01; e-mail: ciem@cm-uj.krakow.pl

 





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  21.01.2025
 Jednostka:  UJ CM - Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum - Zakład Dydaktyki Medycznej 
 Zamieścił:  Joanna Wolz-Dziewa 

Powrót