Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat nr 9 Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum z 3 lipca 2024 roku w sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum na 2024 rok


 137.020.54.2024

Komunikat nr 9

Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum

z 3 lipca 2024 roku

 

 w sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na 2024 rok

 

W związku z obowiązkiem opracowania planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na rok 2024, wynikającym z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), uprzejmie proszę o sporządzenie planu postępowań w oparciu o budżet jednostki na 2024 rok. W tym celu należy wypełnić tabelę załączoną do niniejszego komunikatu w zakresie, w jakim dotyczy działalności jednostki lub dysponowania środkami.

Plany winny być sporządzone przez wydziały, jednostki pozawydziałowe i międzywydziałowe, jednostki administracji ogólnouczelnianej oraz dysponentów środków - osobno dla każdego źródła finansowania. Plan podpisany przez kierownika jednostki organizacyjnej lub dysponenta środków należy złożyć w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych i przesłaćw wersji edytowalnej na adres dzpplan@cm-uj.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 lipca 2024r.

Przy sporządzaniu planu należy uwzględnić następujące zasady:

1. W planie należy ująć tylko postępowania (zamówienia), których orientacyjna wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00 zł, z wyłączeniem:

a) zamówień, dla których w harmonogramie zamówień wskazano, iż zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie postępowania z dziedziny nauki,

b) zamówień, które realizowane są w oparciu o postępowania ogólnouczelniane.

 

2. Plan winien obejmować wszystkie zamówienia, których wszczęcie planowane jest w 2024 roku, przy czym za wszczęcie zamówienia należy uznać sporządzenie wniosku o udzielenie/uruchomienie postępowania w generatorze wniosków. Oznacza to, że w planie nie należy ujmować już toczących się postępowań.

3. W pozycji Rodzaj zamówienia należy wskazać roboty budowlane, usługi lub dostawy. W przypadku gdy zamówienie ma charakter mieszany, należy wskazać wszystkie rodzaje zamówienia, a ostateczne ustalenie rodzaju zamówienia zostanie dokonane na etapie czynności przygotowawczych przed uruchomieniem postępowania.

4. W pozycji Orientacyjna wartość netto (PLN) należy wskazać ustaloną w momencie sporządzania planu przybliżoną wartość zamówienia.

5. W polu Uwagi należy zamieścić dodatkowe informacje dotyczące sporządzonego zestawienia postępowań, w szczególności informację o preferowanym trybie postępowania wraz z uzasadnieniem możliwości zastosowania tego trybu, innym niż przetarg nieograniczony, dla wybranych pozycji z zestawienia.

Jednostki organizacyjne nieplanujące udzielenia w 2024 roku zamówień określonych powyższymi zasadami winny złożyć oświadczenie zgodne z treścią załącznikaw odpowiednim zakresie.

Dodatkowych informacji w zakresie sporządzania planu zamówień udzielają pracownicy Działu Zamówień Publicznych, ul. Skawińska 8, tel. 12 433 27 32.

 

 

 

Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum

 

mgr Joanna Nikodemowicz

 

 

 





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  04.07.2024
 Jednostka:  Dział Organizacji i Promocji CM 
 Zamieścił:  Magdalena Swałtek 

Powrót