Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat nr 19 Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum z 5 lipca 2023 roku w  sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na 2023 rok


137.020.56.2023

 

 

Komunikat  nr 19
Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum   
z 5 lipca  2023 roku

 

w  sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na 2023 rok

 

W związku z wynikającym z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.) obowiązkiem opracowania planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na rok 2023, uprzejmie proszę o sporządzenie planu postępowań w oparciu o budżet jednostki na 2023 rok. W tym celu należy wypełnić tabelę załączoną do niniejszego komunikatu w zakresie, w jakim dotyczy działalności jednostki lub dysponowania środkami.

Plany winny być sporządzone przez wydziały, jednostki pozawydziałowe i międzywydziałowe, jednostki administracji ogólnouczelnianej oraz dysponentów środków - osobno dla każdego źródła finansowania. Plan podpisany przez kierownika jednostki organizacyjnej lub dysponenta środków należy złożyć w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych i przesłać w wersji edytowalnej na adres dzpplan@cm-uj.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 lipca 2023r.

Przy sporządzaniu planu należy uwzględnić następujące zasady:

1. W planie należy ująć tylko postępowania (zamówienia), których orientacyjna wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00 zł netto, z wyłączeniem:

a) zamówień, dla których w harmonogramie zamówień wskazano, iż zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie postępowania z dziedziny nauki,

b) zamówień, które realizowane są w oparciu o postępowania ogólnouczelniane.

2. Plan winien obejmować wszystkie zamówienia, których wszczęcie planowane jest w 2023 roku, przy czym za wszczęcie zamówienia należy uznać sporządzenie wniosku o udzielenie/uruchomienie postępowania w generatorze wniosków. Oznacza to, że w planie nie należy ujmować już toczących się postępowań.

3. W pozycji Rodzaj zamówienia należy wskazać roboty budowlane, usługi lub dostawy. W przypadku gdy zamówienie ma charakter mieszany, należy wskazać wszystkie rodzaje zamówienia, a ostateczne ustalenie rodzaju zamówienia zostanie dokonane na etapie czynności przygotowawczych przed uruchomieniem postępowania.

4. W pozycji Orientacyjna wartość netto (PLN) należy wskazać ustaloną w momencie sporządzania planu przybliżoną wartość zamówienia.

5. W polu Uwagi należy zamieścić dodatkowe informacje dotyczące sporządzonego zestawienia postępowań, w szczególności informację o preferowanym trybie postępowania wraz z uzasadnieniem możliwości zastosowania tego trybu, innym niż przetarg nieograniczony lub zamówienie w trybie podstawowym, dla wybranych pozycji z zestawienia.

Jednostki organizacyjne nieplanujące udzielenia w 2023 roku zamówień określonych powyższymi zasadami winny złożyć oświadczenie zgodne z treścią załącznika w odpowiednim zakresie.

Dodatkowych informacji w zakresie sporządzania planu zamówień udzielają pracownicy Działu Zamówień Publicznych, ul. Skawińska 8, tel. 12 433 27 31.

 

Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum

mgr Joanna Nikodemowicz





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  05.07.2023
 Jednostka:  Dział Organizacji i Promocji CM 
 Zamieścił:  Magdalena Kowalczyk 

Powrót