Kraków, dnia 10.08.2022r.
KOMUNIKAT
Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum
w sprawie zakupów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Szanowni Państwo,
informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 1129, z późn. zm.) na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych UJ CM, w dniu 3.08.2022r. została zawarta umowa nr 141.2711.28.2022 z firmą:
JM DATA Sp. z o.o. Sp.k. ul. Zwoleńska 65A, 04-761 Warszawa.
Zgodnie z Regulaminem określającym zasady i formy udzielania zamówień publicznych w UJ CM, jednostki prowadzące działalność statutową, zobowiązane są do dokonywania zakupu materiałów eksploatacyjnych wyłącznie na podstawie zawartej umowy. Dysponentom środków, których działalność finansowana jest ze źródeł zewnętrznych, w zakresie realizacji projektów badawczych, rozwojowych, eksperymentalnych oraz badań naukowych lub prac rozwojowych, zaleca się skorzystanie z dostaw towarów objętych niniejszą umową.
Zasady realizacji zakupu materiałów eksploatacyjnych przedstawiają się następująco:
Dodatkowych informacji i wyjaśnień udzielają: Pani Agnieszka Krawczyk pod nr tel. 12 433 27 51,
Pani Dominika Pasterczyk pod nr tel. 12 433 27 18.
Jednocześnie przypominamy, że faktury dotyczące zakupu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w opisie muszą zawierać informację o rodzaju sprzętu do jakiego będą używane, uzupełnioną o jeden z trzech numerów pozwalających na jego identyfikację tj.: numerem inwentarzowym, numerem dokumentu OT lub numerem fabrycznym urządzenia.
Kierownik Działu Zaopatrzenia UJ CM
mgr Anna Szczekocka-Jarosz
Data aktualizacji: | 10.08.2022 |
Jednostka: | Dział Organizacji i Promocji CM |
Zamieścił: | Magdalena Swałtek |