145.2352.4.2021
KOMUNIKAT
Kierownika Działu Zarządzania Majątkiem UJ CM
w sprawie zbiórki zużytych tonerów i kartridży
Szanowni Państwo,
zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami, informuję o planowanej w dniu 15-19 marca 2021r. zbiórce zużytych tonerów i kartridży w Uniwersytecie Jagiellońskim - Collegium Medicum.
Osoby odpowiedzialne za gospodarkę odpadami w poszczególnych jednostkach proszone są o zarządzenie zbiórki na terenie jednostek i dostarczenie zużytego sprzętu do dnia 19 marca 2021r. do jednego z niżej podanych miejsc odbioru:
Po tym terminie tonery i kartridże nie będą przyjmowane i magazynowane.
Proszę o przygotowanie zużytych tonerów i kartridży według poniższych wytycznych:
Powyższy komunikat nie dotyczy jednostek, które regenerują tonery i kartridże.
Pytania dotyczące wyżej opisanej zbiórki proszę kierować do Sekcji Administrowania Nieruchomościami DZM, - tel. 12 433 27 09.
Kierownik
Działu Zarządzania Majątkiem UJ CM
mgr Magdalena Niedziałkowska
Data aktualizacji: | 09.03.2021 |
Jednostka: | Dział Organizacji i Promocji CM |
Zamieścił: | Magdalena Kowalczyk |