Kraków, dnia 15 grudnia 2020r.
138.2310.3.2020
KOMUNIKAT
Działu Zaopatrzenia Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum
w sprawie zakupów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Szanowni Państwo,
informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla jednostek organizacyjnych UJ CM, w dniu 17.11.2020r. została zawarta umowa z firmą:
JM DATA Sp. z o.o. Sp.k. ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa
Zgodnie z Regulaminem określającym zasady i formy udzielania zamówień finansowanychze środków publicznych w UJ CM, jednostki prowadzące działalność statutową, zobowiązane są do dokonywania zakupu materiałów eksploatacyjnych wyłącznie na podstawie zawartej umowy. Dysponentom środków, których działalność finansowana jest ze źródeł zewnętrznych, w zakresie realizacji projektów badawczych, rozwojowych, eksperymentalnych oraz badań naukowych lub prac rozwojowych, zaleca się skorzystanie z dostaw towarów objętych niniejszą umową.
Zasady realizacji zakupu materiałów eksploatacyjnych przedstawiają się następująco:
Dodatkowych informacji i wyjaśnień udziela pani Agnieszka Krawczyk pod nr tel. 12 433 27 18.
Jednocześnie przypominamy, że faktury dotyczące zakupu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w opisie muszą zawierać informację o rodzaju sprzętu do jakiego będą używane, uzupełnioną o jeden z trzech numerów pozwalających na jego identyfikację tj.: numerem inwentarzowym, numerem dokumentu OT lub numerem fabrycznym urządzenia.
Kierownik Działu Zaopatrzenia UJ CM
mgr Anna Szczekocka-Jarosz
Załączniki:
Załącznik nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu umowy
Data aktualizacji: | 15.12.2020 |
Jednostka: | Dział Organizacji i Promocji CM |
Zamieścił: | Magdalena Swałtek |