Ogłoszenie
Komunikat nr 10 Prorektora ds. Collegium Medicum z 9 maja 2022 roku w sprawie: wyznaczenia kolejnych jednostek organizacyjnych UJ CM uczestniczących w pilotażowym wdrożeniu elektronicznej akceptacji dokumentów zakupu w systemie SAP ( workflow faktur)
137.0203.10.2022
Komunikat nr 10
Prorektora ds. Collegium Medicum
z 9 maja 2022 roku
w sprawie: wyznaczenia kolejnych jednostek organizacyjnych UJ CM uczestniczących w pilotażowym wdrożeniu elektronicznej akceptacji dokumentów zakupu w systemie SAP ( workflow faktur)
W związku z Komunikatem nr 21 Prorektora ds. Collegium Medicum z dnia 3 sierpnia 2021 r. w sprawie pilotażowego wdrożenia oraz wyznaczenia jednostek organizacyjnych UJ CM uczestniczących w pilotażowym wdrożeniu elektronicznej akceptacji dokumentów zakupu w systemie SAP (workflow faktur) wyznaczam kolejne jednostki do udziału w pilotażu począwszy od dnia 1 czerwca 2022 roku:
- Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej UJ CM
- Biblioteka Medyczna UJ CM
- Centrum Językowe UJ CM
- Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UJ CM
- wszystkie jednostki organizacyjne Wydziału Farmaceutycznego.
Pilotaż obejmie również projekty badawcze UJ CM realizowane we wszystkich jednostkach Collegium Medicum obsługiwane przez Sekcję Zarządzania Projektami Działu Nauki UJ CM.
Instrukcje stanowiskowe dotyczące elektronicznego obiegu faktur w systemie SAP dostępne są na stronie : www.sapiens.uj.edu.pl.
Zgodnie z instrukcją akceptacja faktur może się odbywać również z poziomu e-maila, który nadejdzie do skrzynki pocztowej w domenie uj.edu.pl każdej osoby znajdującej się na ścieżce akceptacji dokumentu.
Szkolenia, instrukcje obsługi i pomoc techniczną zapewnia Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych. Szczegóły dostępne są na stronie: www.sapiens.uj.edu.pl.
Szczegółowe zasady na temat przekazywania uprawnień do akceptacji faktur na czas nieobecności będą opisane w komunikacie Zastępcy Kwestora UJ ds. Collegium Medicum.
Prorektor ds. Collegium Medicum
prof. dr hab. Tomasz Grodzicki
| Data aktualizacji: | 09.05.2022 |
| Jednostka: | Dział Organizacji i Promocji |
| Zamieścił: | Magdalena Kowalczyk |