Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat nr 15 Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum z 26 września 2025 roku w sprawie: zmiany "Regulaminu korzystania z parkingów zlokalizowanych na nieruchomościach stanowiących własność lub pozostających w faktycznym władaniu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum" (zwany dalej "Regulamin") oraz wprowadzenia zasad przyznawania, korzystania oraz wysokości opłat za korzystanie z parkingów zlokalizowanych w Krakowie ul. Badurskiego 15, 17, 19


                                                                                                                                                                                                                 137.020.75.2025

Komunikat nr 15

Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum

z 26 września 2025 roku

 

w sprawie: zmiany „Regulaminu korzystania z parkingów zlokalizowanych na nieruchomościach stanowiących własność lub pozostających w faktycznym władaniu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum” (zwany dalej „Regulamin”) oraz wprowadzenia zasad przyznawania, korzystania oraz wysokości opłat za korzystanie z parkingów zlokalizowanych w Krakowie ul. Badurskiego 15, 17, 19

 

Szanowni Państwo,

 

parkingi zlokalizowane w Krakowie przy ul. Badurskiego 15, Badurskiego 17 oraz Badurskiego 19 zostają włączone do „Regulaminu korzystania z parkingów zlokalizowanych na nieruchomościach stanowiących własność lub pozostających w faktycznym władaniu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum” dla pracowników UJ CM, na zasadach obowiązujących w pozostałych Obiektach UJ CM, które zostały ogłoszone Komunikatem nr 12 Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum z dnia 13.03.2021r. oraz Komunikatem nr 20 Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum z dnia 16.12.2022r.

Jednocześnie dla studentów, którym zostaną przyznane miejsca w Zespole Domów Studenckich UJ CM (zwanych dalej „ZDS”), wprowadza się zasady przyznawania, korzystania oraz wysokości opłat za korzystanie z parkingów zlokalizowanych w Krakowie ul. Badurskiego 15, 17, 19.
Osoby zainteresowane przyznaniem miejsca parkingowego w danym roku akademickim, dokonują zgłoszenia za pośrednictwem Administracji ZDS podczas kwaterowania w Domu Studenckim. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc parkingowych decydować będzie kolejność zgłoszeń. W przypadku zwolnienia się miejsc parkingowych lub nierozdysponowania miejsc parkingowych podczas kwaterowania, osoby którym przyznano miejsca w ZDS będą mogły dokonywać zgłoszeń za pośrednictwem Administracji ZDS. Opłata abonamentowa za korzystanie z parkingów ZDS, na czas zamieszkania w Domu Studenckim dla mieszkańców wynosić będzie 180 zł brutto za semestr za jedno miejsce parkingowe. Opłata abonamentowa obowiązuje w w/w wysokości i jest stała, bez względu na czasookres pobytu w Domu Studenckim.

Do Regulaminu zostaje dodany § 2 b o następującym brzmieniu:

„§ 2 b

Zasady przyznawania, korzystania oraz wysokości opłat  za korzystanie z parkingów zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Badurskiego 15, 17, 19.

 

  1. Zasady przyznawania miejsc parkingowych na parkingach zlokalizowanych na terenie Zespołu Domów Studenckich UJ CM (zwanych dalej „ZDS”) w Krakowie przy ul. Badurskiego 15, 17, 19.
    1) Osoby którym przyznano miejsca w ZDS i zainteresowanych przyznaniem miejsca parkingowego na terenie parkingów w Krakowie ul. Badurskiego 15, 17, 19 w danym roku akademickim, winny dokonać zgłoszenia za pośrednictwem Administracji ZDS podczas kwaterowania do Domu Studenckiego.
    2) O przyznaniu miejsca parkingowego decydować będzie kolejność zgłoszeń.
    3) W przypadku pozostania wolnych miejsc osoby którym przyznano miejsca w ZDS będą mogły ubiegać się o miejsce parkingowe po zakończeniu kwaterowania w Administracji ZDS. W takim przypadku po otrzymaniu miejsca parkingowego opłatę należy uiścić w ciągu 14 dni od daty powiadomienia o jego przyznaniu.
    4) W przypadku zwolnienia się miejsc parkingowych lub nierozdysponowania miejsc parkingowych podczas kwaterowania, osoby którym przyznano miejsca w ZDS będą mogły dokonywać zgłoszeń za pośrednictwem Administracji ZDS.
    5) Informacja o wolnych miejscach parkingowych będzie dostępna w biurze Administracji ZDS.
  2. Zasady uiszczania opłat za miejsca parkingowych na parkingach na terenie ZDS w Krakowie przy ul. Badurskiego 15, 17, 19.
    1) Opłata semestralna za miejsce parkingowe na terenie ZDS przy ul. Badurskiego 15,17, 19 wynosić będzie 180 zł brutto za semestr, płatna z góry za każdy semestr w terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia semestru. Wysokość opłaty może zostać zmieniona przez Z-cę Kanclerza UJ ds. CM i ogłaszana w formie komunikatu.
    2) Płatności można dokonać kartą/gotówką w recepcji Domu Studenckiego w którym posiadacz pojazdu ma przyznane miejsce lub przelewem na konto danego budynku,w którym zamieszkuje.
    W przypadku uiszczania opłaty przelewem należy podać następujące dane:
    "Parking - nazwisko i imię, nr pokoju, budynek, nr indeksu”
    3) Opłata semestralna za miejsce parkingowe jest stała i nie zależy od czasookresu pobytu w danym semestrze.
    4) 
    Brak uiszczenia opłaty za miejsce parkingowe w terminie podanym w pkt.1) będzie traktowane równoznacznie ze złożeniem oświadczenia o rezygnacji z przyznanego miejsca parkingowego.
  3. Obowiązek zwolnienia miejsc parkingowych
    1)W przypadku organizacji przez UJ/UJ CM wydarzeń wymagających zajęcia parkingu lub w wypadku innych okoliczności związanych z decyzją Z-cy Kanclerza UJ ds. CM lub Administracji ZDS, osoby którym przyznano miejsca parkingowe zobowiązane będą do ich opuszczenia na czas podany w komunikacie bez zapewnienia miejsc zastępczych oraz zwrotu opłaty za czas niedostępności miejsc parkingowych.
    2) 
    Treść komunikatu wywieszona będzie z odpowiednim wyprzedzeniem na tablicy ogłoszeń wszystkich Domów Studenckich.
    3) W związku z wyżej zaistniałą sytuacją Administracja ZDS nie zapewnia miejsc zastępczych, jak również nie będzie przysługiwał zwrot opłaty zarówno w całości jak i w jakiejkolwiek jej części.
  4. Utrata przyznanego miejsca parkingowego nastąpi w następujących przypadkach:
    1) rezygnacji/wykwaterowania się z Domu Studenckiego,
    2) utraty/ pozbawienia prawa do pobytu w Domu Studenckim,
    3) zawieszenia w prawach studenta/wydalenia z Uczelni /skreślenia z listy studentów,
    4) nieprzestrzegania niniejszego regulaminu,
    5) ukończenia studiów,
    6) udostępnienia w sposób odpłatny lub nieodpłatny miejsca parkingowego osobie trzeciej,
    7) nie uiszczenia w terminie opłaty parkingowej.
  5. W przypadku nie usunięcia pojazdu z parkingu w razie zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 4, pkt. 3 lub w razie zaistnienia nagłego zagrożenia wynikłego z winy studenta, wyraża on zgodę na odholowanie pojazdu na jego koszt i ryzyko.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie, znajdują odpowiednie zastosowania postanowienia niniejszego Regulaminu.

 

 

 

Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum

Ewa Klepacz-Zielińska

 

 





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  29.09.2025
 Jednostka:  Dział Administracji 
 Zamieścił:  Izabela Zawada 

Powrót