Ogłoszenie

Komunikat nr 12 Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum z 27 czerwca 2025 roku w sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na 2025 rok

137.020.63.2025

Komunikat nr 12
Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum
z 27 czerwca 2025 roku

 

w sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na 2025 rok

 

W związku z obowiązkiem opracowania planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na rok 2025, wynikającymz art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r., poz. 1320 z późn. zm.), uprzejmie proszę o sporządzenie planu postępowań w oparciu o budżet jednostki na 2025 rok. W tym celu należy wypełnić tabelę załączoną do niniejszego komunikatu w zakresie, w jakim dotyczy działalności jednostki lub dysponowania środkami.

Plany winny być sporządzone przez wydziały, jednostki pozawydziałowe i międzywydziałowe, jednostki administracji ogólnouczelnianej oraz dysponentów środków - osobno dla każdego źródła finansowania. Plan podpisany przez kierownika jednostki organizacyjnej lub dysponenta środków należy złożyć w wersji elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub papierowej w Dziale Zamówień Publicznych i przesłać w wersji edytowalnej na adres dzpplan@cm-uj.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2025r.

Przy sporządzaniu planu należy uwzględnić następujące zasady:

1. W planie należy ująć tylko postępowania (zamówienia), których orientacyjna wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00 zł, z wyłączeniem:

a) zamówień, dla których w harmonogramie zamówień wskazano, iż zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie postępowania z dziedziny nauki,

b) zamówień, które realizowane są w oparciu o postępowania ogólnouczelniane.

2. Plan winien obejmować wszystkie zamówienia, których wszczęcie planowane jest w 2025 roku, przy czym za wszczęcie zamówienia należy uznać sporządzenie wniosku o udzielenie/uruchomienie postępowania w generatorze wniosków. Oznacza to, że w planie nie należy ujmować już toczących się postępowań.

3. W pozycji Rodzaj zamówienia należy wskazać roboty budowlane, usługi lub dostawy. W przypadku gdy zamówienie ma charakter mieszany, należy wskazać wszystkie rodzaje zamówienia, a ostateczne ustalenie rodzaju zamówienia zostanie dokonane na etapie czynności przygotowawczych przed uruchomieniem postępowania.

4. W pozycji Orientacyjna wartość netto (PLN) należy wskazać ustaloną w momencie sporządzania planu przybliżoną wartość zamówienia.

5. W polu Uwagi należy zamieścić dodatkowe informacje dotyczące sporządzonego zestawienia postępowań, w szczególności informację o preferowanym trybie postępowania wraz z uzasadnieniem możliwości zastosowania tego trybu, innym niż przetarg nieograniczony, dla wybranych pozycji z zestawienia.

Jednostki organizacyjne nieplanujące udzielenia w 2025 roku zamówień określonych powyższymi zasadami winny poinformować o tym fakcie Dział Zamówień Publicznych UJ CM na adres e-mail: dzpplan@cm-uj.krakow.pl.

Dodatkowych informacji w zakresie sporządzania planu zamówień udzielają pracownicy Działu Zamówień Publicznych, ul. Skawińska 8, tel. 12 433 27 32.

 

 

Zastępczyni Kanclerza ds. Collegium Medicum

 

Ewa Klepacz-Zielińska

 

 

 

 

 

 

 

 



PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



Data aktualizacji: 27.06.2025
Jednostka: Dział Organizacji i Promocji CM
Zamieścił: Magdalena Swałtek