Ogłoszenie


wersja do wydruku

Komunikat nr 13 Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum z 23 czerwca 2022 roku w  sprawie: sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum na 2022 rok


137.0203.13.2022

 

Komunikat nr 13
Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum
z 23 czerwca 2022 roku

 

 

w  sprawie:  sporządzenia planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na 2022 rok

 

W związku z wynikającym z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1129, z późn. zm.) obowiązkiem opracowania planu postępowań o udzielenie zamówień Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum na rok 2022, uprzejmie proszę o sporządzenie planu postępowań w oparciu o budżet jednostki na 2022 rok. W tym celu należy wypełnić tabelę załączoną
do niniejszego komunikatu w zakresie, w jakim dotyczy działalności jednostki lub dysponowania środkami.

Plany winny być sporządzone przez wydziały, jednostki pozawydziałowe i międzywydziałowe, jednostki administracji ogólnouczelnianej oraz dysponentów środków  - osobno dla każdego źródła finansowania. Plan podpisany przez kierownika jednostki organizacyjnej lub dysponenta środków należy złożyć w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych i przesłać w wersji edytowalnej na adres dzpplan@cm-uj.krakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lipca 2022r.

Przy sporządzaniu planu należy uwzględnić następujące zasady:

1. W planie należy ująć tylko postępowania (zamówienia), których orientacyjna wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000,00 zł, z wyłączeniem:

a) zamówień, dla których w harmonogramie zamówień wskazano, iż zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie postępowania z dziedziny nauki,

b) zamówień, które realizowane są w oparciu o postępowania ogólnouczelniane.

2. Plan winien obejmować wszystkie zamówienia, których wszczęcie planowane jest w 2022 roku, przy czym za wszczęcie zamówienia należy uznać sporządzenie wniosku o udzielenie/uruchomienie postępowania w generatorze wniosków. Oznacza to, że w planie nie należy ujmować już toczących się postępowań.

3. W pozycji Rodzaj zamówienia należy wskazać roboty budowlane, usługi lub dostawy. W przypadku gdy zamówienie ma charakter mieszany, należy wskazać wszystkie rodzaje zamówienia, a ostateczne ustalenie rodzaju zamówienia zostanie dokonane na etapie czynności przygotowawczych przed uruchomieniem postępowania.

4. W pozycji Orientacyjna wartość netto (PLN) należy wskazać ustaloną w momencie sporządzania planu przybliżoną wartość zamówienia.

5. W polu Uwagi należy zamieścić dodatkowe informacje dotyczące sporządzonego zestawienia postępowań, w szczególności informację o preferowanym trybie postępowania wraz z uzasadnieniem możliwości zastosowania tego trybu, innym niż przetarg nieograniczony, dla wybranych pozycji z zestawienia.

Jednostki organizacyjne nieplanujące udzielenia w 2022 roku zamówień określonych powyższymi zasadami winny złożyć oświadczenie zgodne z treścią załącznika w odpowiednim zakresie.

Dodatkowych informacji w zakresie sporządzania planu zamówień udzielają pracownicy Działu Zamówień Publicznych, ul. Skawińska 8, tel. 12 433 27 31

 

 

 

Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum

mgr Joanna Nikodemowicz

 

 





PLIKI ZAŁĄCZNIKÓW



 Data aktualizacji:  23.06.2022
 Jednostka:  Dział Organizacji i Promocji CM 
 Zamieścił:  Magdalena Kowalczyk 

Powrót