Wydział Lekarski wyróżniony w konkursie promującym innowacje w dydaktyce


Jerzy Jaskuła z Zakładu Dydaktyki Medycznej zajął II miejsce w konkursie Teaching Slam, którego celem jest podnoszenie jakości kształcenia poprzez promocję nowatorskich rozwiązań w  dydaktyce  akademickiej  wśród nauczycieli   akademickich i  doktorantów  UJ. Prezentacja dotyczyła założeń organizacyjno-dydaktycznych zrealizowanych podczas VI Krakowskich Gier Symulacyjnych i SimGames 2019.


Teaching Slam to seria 7-minutowych wystąpień pokazujących ciekawe propozycje z zakresu metod kształcenia, motywowania, oceny, organizacji zajęć oraz rozwiązania problemów dydaktycznych. Spotkanie zorganizowane w ramach Tygodnia Jakości Kształcenia UJ odbyło się 10 kwietnia w auli Biblioteki Jagiellońskiej. W finale wystąpiło 10 nauczycieli akademickich UJ prezentujących ich doświadczenia w dydaktyce akademickiej.

Krakowskie Gry Symulacyjne są cyklicznymi, odbywającymi się corocznie zawodami, podczas których zespoły składające się ze studentów kierunków medycznych mają możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności pracy w roli kierownika lub członka zespołu udzielającego pomocy pacjentowi w stanie zagrożenia życia. Organizatorem są instruktorzy i technicy z Zakładu Dydaktyki Medycznej i Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej WL UJ CM.


Data publikacji: 17.04.2019



Powrót