1. |
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych(samochody służbowe UJ CM) |
20.07.2017- 13.07.2019 |
Dział Organizacji i Promocji |
12 37 04 361 |
2. |
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej |
13.07.2017- 13.07.2019 |
Dział Organizacji i Promocji |
12 37 04 361 |
3. |
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia mienia od wszelkich ryzyk losowych oraz sprzętu elektronicznego od uszkodzeń |
07.07.2017- 13.07.2019 |
Dział Organizacji i Promocji |
12 37 04 361 |
4. |
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków(dotyczy zajęć dydaktycznych i praktyk poza uczelnią) |
07.07.2017- 13.07.2019 |
Dział Organizacji i Promocji |
12 37 04 361 |
5. |
Umowa o przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników, nr umowy DOP/ZO/CM/U-968/2017 |
02-11-2017 - 31-10-2018 |
Inspektorat BHP UJ CM |
12 422 06 44 w. 30 |
6. |
Umowa o przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników, nr umowy DOP/ZO/CM/U-1049/2017 |
02-11-2017 - 31-10-2018 |
Inspektorat BHP UJ CM |
12 422 06 44 w. 30 |
7. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych i kopiujacych |
8.11.2017 - 8.11.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 34-32-757 |
8. |
Umowy na sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru |
13.12.2017 - 13.12.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-757 |
9. |
Umowa na sukcesywne dostawy komputerów przenośnych |
30.05.2017 - 30.05.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
10. |
Umowa na sukcesywne dostawy urzadzeń wielofunkcyjnych |
30.05.2017 - 30.05.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
11. |
Umowa na sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów sanitarnych |
20.12.2017 - 20.12.2019 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
12. |
Umowa na sukcesywne dostawy drukarek laserowych |
09.06.2017 - 09.06.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
13. |
Umowa na sukcesywne dostawy skanerów |
09.06.2017 - 09.06.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
14. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie szalek Petriego |
11.07.2017 - 11.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
15. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie butelek do hodowli komórkowych |
07.07.2017 - 07.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
16. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie probówek |
07.07.2017 - 07.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
17. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie rękawiczek |
25.07.2017 - 25.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
18. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie pojemników na odpady medyczne |
25.07.2017 - 25.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
19. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie końcówek do pipet |
13.07.2017 - 13.07.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
20. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie płytek do hodowli komórkowych |
07.09.2017 - 07.09.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
21. |
Umowa na sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zakresie pipet serologicznych |
07.09.2017 - 07.09.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-744, 12 43-32-749 |
22. |
Umowy na sukcesywne dostawy odczynników |
07.04.2017 - 07.04.2018 06.06.2017 - 06.06.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-748, 12 43-32-753 |
23. |
Umowa dostawy ciekłego azotu do zbiornika przenośnego minitank należącego do UJ CM |
12.10.2017 - 12.10.2019 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-749, 12 43-32-751, 12 43-32-757 |
24. |
Umowa na sukcesywne dostawy komputerów stacjonarnych i monitorów |
24.10.2017 - 24.10.2018 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
25. |
Umowa na sukcesywne dostawy komputerów przenośnych |
09.01.2018 - 09.01.2019 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
26. |
Umowa na sukcesywne dostawy projektorów |
7.02.2018 - 7.02.2019 |
Dział Zaopatrzenia |
12 43-32-736 |
27. |
Sprzątanie obiektów UJCM |
01.05.2016 - 30.04.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
28. |
Sprzątanie pomieszczeń wraz z dezynfekcją w Obiekcie Dydaktycznym przy ul. Czystej 18 |
31.01.2017 - 31.01.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
29. |
Sprzątanie oraz obsługa szatni w Obiekcie Dydaktycznym Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 |
01.02.2016 - 31.01.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
30. |
Usługa utrzymania czystości na terenach UJ CM |
01.05.2016 - 01.05.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
31. |
Świadczenie usług pocztowych na rzecz UJ CM w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w przypadku braku możliwości ich doręczenia oraz odbioru przesyłek od Zamawiającego przeznaczonych do nadania
|
15.02.2016 - 14.02.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
32. |
Świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz jednostek organizacyjnych UJ CM
|
03.04.2017 - 02.04.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
33. |
Sukcesywne wykonywanie usługi prania dla Domów Studenckich UJ CM |
05.01.2017 - 04.01.2018 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
34. |
Sukcesywne wykonywanie usługi prania specjalistycznego oraz prania standardowego dla jednostek UJ CM |
21.07.2017 - 21.07.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
35. |
Wykonywanie sukcesywnej usługi polegającej na odbiorze, transporcie i termicznym unieszkodliwianiu odpadów medycznych i weterynaryjnych z jednostek UJ CM
|
29.09.2015 - 28.09.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
36. |
Wykonywanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
|
16.01.2017 - 15.01.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
37. |
Najem pojemników/beczek do gromadzenia odpadów kuchennych |
01.01.2016 – 31.12.2017 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
38. |
Najem pojemników na odpady komunalne |
01.03.2017 - 31.12.2017 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
39. |
Usługa dzierżawy 9 fabrycznie nowych urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek administracji ogólnouczelnianej UJ CM zlokalizowanych przy ul. św. Anny 12, ul. Śniadeckich 16 i ul. Grzegórzeckiej 20 wraz z dostawą, montażem, szkoleniem oraz serwisem
|
12.08.2015 - 11.08.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
40. |
Usługa dzierżawy 1 fabrycznie nowego urządzenia kserograficznego dla potrzeb jednostek administracji ogólnouczelnianej UJ CM zlokalizowanych przy ul. Podwale 3/5 wraz z dostawą, montażem, szkoleniem oraz serwisem
|
01.06.2016 - 12.08.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
41. |
Usługa dzierżawy 4 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ CM zlokalizowanych przy ul. Michałowskiego 12, ul. Podwale 3/6, ul. Grzegórzeckiej 20 -Dział ds. Realizacji Inwestycji ,,Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego Kraków- Prokocim wraz z dostawą, montażem, konfiguracją, szkoleniem oraz serwisem urządzeń
|
03.01.2017 - 03.01.2021 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
42. |
Usługa dzierżawy 1 urządzenia kserograficznego dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ CM wraz z dostawą, montażem, szkoleniem oraz serwisem urządzenia dot. Zakładu Dydaktyki Medycznej przy ul. św. Łazarza 16
|
03.01.2017 - 03.01.2021 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
43. |
Usługa dzierżawy 3 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ CM zlokalizowanych przy ul. Badurskiego 17 – DS. ,,A”, ul. Kopernika 25 – Instytut Pielęgniarstwa i Położnictwa, ul. Zamojskiego 58 – Pracownia Podstaw Opieki Położniczej wraz z dostawą, montażem, szkoleniem oraz serwisem
|
31.08.2016 - 31.08.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
44. |
Usługa dzierżawy 1 urządzenia kserograficznego dla potrzeb jednostki organizacyjnej UJ CM - Działu Zaopatrzenia znajdującej się przy ul. Grzegórzeckiej 20 wraz z dostawą, montażem, konfiguracją, szkoleniem oraz serwisem urządzenia |
04.08.2017 - 04.02.2021 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
45. |
Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie Zespołu Domów Studenckich w Prokocimiu
|
01.08.2017 - 31.07.2019 |
Sekcja Administrowania Nieruchomościami |
12 422 89 57 |
46. |
Świadczenie kompleksowych usług telefonicznych w sieci telefonii stacjonarnej oraz usług dostępu do Internetu
|
01.08.2017 - 01.08.2019 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 433 27 15 |
47. |
Świadczenie usługi w zakresie przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych oraz napraw centrali wentylacyjnych wraz z instalacją chłodzenia, klimatyzatorów, klimakonwektorów, systemów VRF/VRV, agregatów wody lodowej oraz instalacji chłodniczych w obiektach UJ CM
|
13.07.2017 - 30.06.2019 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 424 72 10 |
48. |
Sukcesywne świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji instalacji teletechnicznej w obiektach UJ CM
|
01.04.2017 - 31.03.2018 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 424 72 10 |
49. |
Konserwacja i naprawy dźwigów towarowych i osobowych w obiektach UJ CM (przeglądy comiesięczne) wraz z 24 godzinnym pogotowiem technicznym
|
03.04.2017 - 02.04.2018 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 424 72 10 |
50. |
Kompleksowa konserwacja systemów alarmowych oraz CCTV wraz z monitoringiem w obiektach UJ CM
|
01.01.2017 - 31.12.2019 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 424 72 10 |
51. |
Konserwacja instalacji sygnalizacji pożaru SAP, klap dymowych, pożarowych i świetlików w klatkach schodowych, klap odcinających, pomiar szczelności czujek izotopowych, monitoring przeciwpożarowy, konserwacja instalacji nagłośnieniowo-ewakuacyjnej DSO w obiektach UJ CM
|
01.01.2018 - 31.12.2020 |
Dział Inwestycji, Remontów i Eksploatacji |
12 424 72 10 |